Alleen op pad - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu Alleen op pad - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu

Alleen op pad

Door: Henrieke

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

20 Januari 2012 | Australië, Sydney

Hoi!

Hier weer even een snel berichtje voordat ik weer door ga. Vorige week doei gezegd tegen Merel en alleen verder gegaan. Ben in Byron Bay begonnen dus de nachtbus vanuit Sydney genomen en 10uur later was ik in Byron Bay. Een super leuk plaatsje met onwijs mooi strand! Echt dat mooie witte strand en blauwe zee, super mooi! Had erg leuke meiden op mn kamer en nog een ander meisje ontmoet met wie ik die 3 dagen opgetrokken heb. Daarna doorgegaan naar Brisbane. Super leuke stad ook! Het weer was helaas wat minder maar in een stad geeft dat niet echt. Ben een dagje langer gebleven dan gepland omdat ik Brisbane zo leuk vond en de laatste dag heb ik een meisje ontmoet die ook naar Noosa ging dus daar ben ik samen mee naar Noosa gereisd. Toen we in Noosa aankwamen was het echt supr slecht weer, onwijs harde regen en wind dus niet echt rlxte aankomst. Maar de dag erna was het gelukkig beter en hebben we een coastal track gedaan langs de zee, ook erg mooi! De dag erna lekker gezwommen en voor de erste keer een beetje verbrand op de plekken die ik vergeten was in te smeren. Noosa was ook een erg mooi stadje, veel surfers weer en weer onwijs mooi strand. Dat ga ik wel echt missen als ik weer terug ben!

Ben nu aan het wachten op mn bus richting Rainbow Beach. Daar blijf ik het weekend en daarna beginnen mn tours naar fraser island en de whitsundays, waarschijnlijk het hoogtepunt van mn reis dus ik heb er zin in!! Waarschijnlijk post ik nog 1x een blog voordat ik weer terug ben dus jullie horen nog van me! Hoop dat alles in Nederland ook goed gaat en ik zal proberen wat zon mee te nemen in mn backpack als ik terugga!

Liefs Henrieke

  • 20 Januari 2012 - 12:16

    Ina:

    Klinkt goed!! Have fun en fijn dat je steeds wat mensen ontmoet!
    Groetjes

  • 21 Januari 2012 - 08:46

    Renate:

    Klinkt zwaaaaar relaxt schat!! Have fun, miss you!! xx

  • 21 Januari 2012 - 15:56

    Erlinde:

    Hee Henrieke!
    Leuk om te lezen hoe je het hebt. Vond je het spannend om alleen verder te gaan?
    Heel veel plezier. Volgens mij gaat mijn huisgenootje nu ook richting Fraser en Whitsunday, Haha wie weet kom je haar tegen. X

  • 26 Januari 2012 - 08:25

    Bart:

    Zou nu ook wel lekker op het strand willen liggen! Veel plezier nog daar, en spreek je binnenkort dan alweer, de tijd gaat snel!

    Groet,
    Bart

  • 26 Januari 2012 - 21:25

    Sanne :

    leuk te lezen eej! I-de-aal sogmateriaal!! Geniet nog even daar!
    x

  • 27 Januari 2012 - 00:22

    Nanette:

    Klinkt ge-wel-dig schat! Geniet nog van je laatste weekjes! Wij hebben net onze Femina Renate alweer uitgezwaaid..:( Dus je moet snel terugkomen hoor!;) KUS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken door Australië

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2012

Laatste update

20 Januari 2012

Alleen op pad

07 Januari 2012

Manley en parasailen

01 Januari 2012

Roadtrip & NYE

18 December 2011

Road trip
Henrieke

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13094

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 14 Februari 2012

Backpacken door Australië

02 September 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: