Road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu Road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu

Road trip

Door: Henrieke

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

18 December 2011 | Australië, Sydney

Hoi!

Hier even een snel verslagje! Afgelopen dagen heb ik Sydney doorgestruind met Merel en vanalles bezocht; van art gallery tot china town tot uitzichtpunten. Ook hebben we lekker veel gechillt in parkjes. Gisteren hebben we een camper geboekt voor de komende 11 dagen. We rijden eerst naar Melbourne om daar iets van 2 dagen rond te kijken en gaan dan de great ocean road rijden. 29 december komen we weer terug in Sydney om hier oud&nieuw te vieren!!

We zijn net van hostel gewisseld voor 1 nacht omdat we eerst vandaag al zouden vertrekken met de camper maar dat kon helaas niet. Het hostel waar we nu zitten is echter niet zoals ons andere hostel..het is vies en ik heb mn eerst kakkerlak gesignaleerd. Blij dat we hier maar 1 nachtje zitten en morgen ons eigen campertje hebben voor de komende 11 dagen!

Na onze roadtrip zal ik weer een nieuwe update doen! Het weer is in ieder geval goed en heb zin om eindelijk lekker te zwemmen! Hoop dat in Nederland ook alles goed gaat. Fijne kerst alvast!!

Liefs,
Henrieke

PS. mijn Ned. nummer gebruik ik hier niet meer, heb nu een Australisch nr: 0451271595

• 18 December 2011 - 08:02

Jannicke:

He Henrieke,

Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! Veel plezier met je campertocht!

X

• 18 December 2011 - 11:46

Carina:

Hey Henriek,

Wat klinkt dit te gek zeg! MIsschien volg ik je voorbeeld wel. Geniet ervan ladie xx

• 18 December 2011 - 12:45

Ruben:

The Aussie way of life... Lekker met een campertje erop uit gaan, en dan ook nog eens rijden op een van de mooiste wegen ter wereld! Heel veel plezier!

• 19 December 2011 - 13:48

Ina:

Fijn dat je veilig aangekomen bent en veel plezier! Geniet van je 'after-afstudeer-trip'. Liefs

• 20 December 2011 - 14:51

Renate:

bluhhh kakkerlakken zijn viehiesss!! maar camperrijden is leuk, enjoy it !!

dikke x