Manley en parasailen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu Manley en parasailen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu

Manley en parasailen

Door: Henrieke

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

07 Januari 2012 | Australië, Sydney

Hoi!

Hier even een kort verhaaltje. Zoals ik vorige keer al zei ben ik een paar daagjes in Manley nu, de laatste dagen met Merel. Afgelopen dagen hebben we niet zoveel gedaan. We hebben wat rondgelopen, veel aan het strand gelegen en films gekeken in het hostel. Het hostel wordt gerunt door Ken, net zo bruin en zelfde kapsel en continu met een prodentsmile op zn gezicht, erg grappig. De helft van de mensen in het hostel woont hier permanent, vooral veel Fransen ook en heeeel veeel surfdudes. Manley is dan ook echt een surfstadje. Op onze kamer zitten ook 2 permanente fransen waarvan één jongen die zo stinkt dat de beesten door zijn kleren lopen en ook soort van door onze kamer. Jaja….we hebben het weer getroffen ;). Vooral Merel die boven hem slaapt maar…vandaag heeft Ken ervoor gezorgt dat meneer even ging opruimen en de geur inclusief de beesten zijn nu ook zo goed als weg dus dat is mooi! Merel en ik hebben ook direct zijn hele bed even ingespten met insectenspray inclusief de rest van de kamer dus dat moet wel goedkomen. Ook zijn we een biertje wezen drinken met wat mensen in een brouwerij, mn eerste echte Australisch gebrouwde biertje, en hebben we in het hostel beetje films gekeken met wat mensen omdat het weer ff wat minder was. Maar….het leukste van allemaal is dat we zijn wezen parasailen!!!!! Vandaag was het gelukkig echt weer super mooi weer en we zweefden met onze parachute boven Sydney en Manley, het was echt fantastisch!! Echt een vette ervaring en zulke mooie uitzichten, wow! Weer een hoogtepunt!

Maandag ga ik met de nachtbust (10u rijden!) naar Byron Bay voor een paar daagjes. Ik heb er zin in! Hoor van iedereen dat het een super gezellig stadje is met mooi strand en veel bandjes dus ik ben erg benieuwd!

Liefs

• 07 Januari 2012 - 11:22

Ruud:

Ik houd je in de gaten met die surfdudes! :p

• 07 Januari 2012 - 13:58

Annelies:

Hee Henriek!
    Leuk om te lezen wat je allemaal doet daar :) gave dingen maak je mee! veel plezier in Byron Bay, vooral de vuurtoren n het uitzicht vanaf de vuurtoren vond ik erg mooi (en het is het meest oostelijke puntje van het australische vasteland!!! toeristenfotooo) :) have fun!!

xx Annelies

• 07 Januari 2012 - 15:50

~Carina:

Ielll die kleren met beesten! Goed bezig met je insectenspray ;)

• 07 Januari 2012 - 17:06

Ina:

Zet m op met je 'alone time', hoop dat je ervan geniet!