Storm en meer visite - Reisverslag uit Galway, Ierland van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu Storm en meer visite - Reisverslag uit Galway, Ierland van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu

Storm en meer visite

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

26 Oktober 2008 | Ierland, Galway

Hoi,

Nog even snel een berichtje voordat ik voor 5 dagen naar het noorden van Ierland vertrek:).

Afgelopen weekend was een vrij rustig weekend. Het weer was stormachtig dus goed weer om flink wat te studeren en Anna gaf haar echte verjaardagsparty!

Dinsdagavond kwamen Merel en Mandy aan in Galway. We zijn meteen naar een pub gegaan waar ze een guinness konden proberen!:) De andere dagen heb ik ze de stad, het strand en de uni laten zien, zijn we uit eten geweest bij de front door, onze vaste pub voor uit eten gaan hier, en heb ik ze het nachtleven laten zien. Omdat het niet echt goed weer was tijdens hun verblijf hier was het niks waard om veel te gaan bekijken maar het voordeel hiervan was dat zij voor het uitgaan lekker fit waren omdat ze de hele dag konden uitrusten en ik kon nog wat colleges volgen;). Het waren weer erg leuke, gezellige dagen!!

Omdat ik morgen met Hanne, Marie, Lennart en Martin een trip door Noord-Ierland ga doen voor 5 dagen moesten we vandaag even wat boodschappen doen en de auto ophalen maar verder was het weer een studeer dagje. Ik hoop dat komende dagen tijdens onze trip het wat minder regent als afgelopen dagen want het was echt slecht weer deze week. Erg veel regen, koud en super harde wind! Normaal kost het moeite om de berg naar mijn huis op te fietsen, nu werd ik de berg opgeblazen zonder te hoeven trappen!! Het nadeel was wel dat als je tegen de wind in moest je net zo goed kon gaan lopen omdat dat sneller ging, even om aan te geven hoe hard het waaide;).

Nou dit was het dan weer, volgende keer meer over mijn trip in het noorden!:D

Kus

  • 26 Oktober 2008 - 06:32

    Liselotte:

    Haai Riek,
    Klinkt goed hoor, lekker naar de pub en eten bij the front door! En die vijf stormt het dagen naar het noorden klinken ook niet vekeerd! Hier in NL stormt het ook btw! Het is echt grijs en somber. Behalve gisteren (zaterdag) Maar ja toen moest ik natuurlijk werken.

    Veel plezier in het noorden!

    XXX

  • 26 Oktober 2008 - 18:12

    Ina:

    haha, je zit echt in Ierland he! Geniet van je tripje!

  • 26 Oktober 2008 - 19:15

    Emma:

    Heel veel plezier in het noorden en ben benieuw naar de verhalen daarover!
    Veel liefs

  • 27 Oktober 2008 - 08:44

    Jannicke:

    hee Meis,

    Jammer van het weer, hoop dat als ik kom het beter weer is. Ik moet even kijken of het met de studie lukt want heb donderdag en vrijdag wel college, maar heb in ieder geval ticket hihi

    kus

  • 30 Oktober 2008 - 13:35

    Bart:

    Hey Henrieke,

    klinkt als zware wind;) Ik moet zeggen dat het hier ook niet echt lekker warm is, m'n vingers vriezen er bijna af om half 9 's ochtends. Leuk om te lezen dat je het wel naar je zin hebt daar. Ik ben deze periode maar weer eens begonnen met besliskunde!!! En Communication strategies in everyday life, heb voor dat vak nog tips voor me?!

    Geniet van je trip!

    Groetjes,
    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Galway

Henrieke

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 13087

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 14 Februari 2012

Backpacken door Australië

02 September 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: