Visite, cliffs of moher en pre-birthday party - Reisverslag uit Galway, Ierland van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu Visite, cliffs of moher en pre-birthday party - Reisverslag uit Galway, Ierland van Henrieke Bruins - WaarBenJij.nu

Visite, cliffs of moher en pre-birthday party

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

18 Oktober 2008 | Ierland, Galway

Hoi!

Hier weer een berichtje van mij. Allereerst bedankt voor iedereen die me een kaartje gestuurd heeft, super leuk en het maakt mn kamer een stuk gezelliger:).
Afgelopen week heb ik weer veel gedaan maar ik zal het deze keer niet zo lang maken als anders.

Vorige week hebben we met het huis een tapasavond gehouden. Dit was erg gezellig en na het eten zijn we uitgeweest. Op weg naar de clubs kregen we allemaal stempels voor gratis entree dus we hebben verschillende clubs bezocht zodat we nu weten wat leuk is en wat niet.

Zaterdag kwamen Matthijs en Liselotte. Ze kwamen voor 4 dagen en we hebben veel gedaan, gelukkig hebben we maar 1 ochtend regen gehad en de rest zon dus dat was geluk voor hun. We zijn naar het strand geweest, hebben de stad bekeken, pubs gezien, uit eten geweest, naar de uni geweest en we zijn met een auto met Marie en haar vriend naar de cliffs of moher geweest. We hadden een super mooie dag en het was erg mooi! Op de heenweg een tour langs de kust gedaan en op de terugweg door de Burren teruggereden. Ook heb ik Liselotte meegenomen naar Iers dansen zodat ze dat ook is gedaan had. Woensdagochtend vertrokken ze weer maar het waren leuke dagen!

Woensdagavond begonnen de salsalessen en aangezien de salsa-avond bij nsw erg leuk was wilde ik dit toch ook wel volgen! Marie en ik gaan nu dus elke week hierheen en er is ook een salsa-bar hier waar we binnenkort ook maar is gaan kijken.

Gisteren (vrijdagavond) hadden Marie, Hanne en ik een pre-birthday party voor Anna georganiseerd. Anna is vandaag jarig en we hebben gisteravond lekker gekookt en film gekeken en om 12uur 's nachts hadden we een taart met cadeautjes:).

Ik heb afgelopen week nadat Matthijs en Liselotte vertrokken waren veel gestudeerd (jaja dat gebeurt hier ook nog;)) omdat we binnenkort voor 5 dagen een trip door Noord-Ierland gaan maken en daarna moet ik veel essays en assignments inleveren dus het is wel handig om een beetje in het voren te studeren daarvoor. Verder zit ik op de helft van mijn collegeweken, nog 6 weken en dan beginnen de tentamens...! Maar voordat dat begint zijn er nog genoeg andere leuke dingen in het vooruitzicht. Volgende week dinsdag komen Merel en Mandy, vrijdag hebben we met 9 meiden een girlsnight en de trip naar het noorden van Ierland begint daarna! Ik zal ook weer wat foto's op facebook zetten.

Tot snel!

Liefs

  • 18 Oktober 2008 - 13:26

    Ina:

    Hey Henrieke,

    Leuk om weer iets van je te lezen! En bedankt voor je mail! Echt leuk :-) Had nog niet teruggemaild, maar dat komt nog wel. Geniet van je tijd en succes met studeren! Op dit moment zit ik op de uni om aan de slag te gaan met een verslag... Dus ik maak hier maar een eind aan.

    Liefs

  • 18 Oktober 2008 - 13:41

    Suzanne:

    Hey Henrieke,

    wat gaat de tijd supersnel! Gaaf dat je salsalessen gaat nemen, echter superleuk. Studeerse nog even en veel plezier op je trip over een week!Liefs Suus

  • 18 Oktober 2008 - 16:51

    Liselotte:

    heeey chickie!
    Ik wilde nog even benadrukken dat ik het echt super vond om jou in je nieuwe 'habitat' te zien! En daarnaast heb ik ceht genoten van het mooie weer, de bagels, de tripjes en eigenlijk alles! En je huisgenootjes zijn echt super tof! Ik ga ook maar iets met face book doen...dan kan ik tenminste je fotootjes zien! Heb je mijn kaartje nog gevonden aan de muur? En klopt het dat je adres begint met een nummer?

    Dikke smakkert

  • 18 Oktober 2008 - 16:52

    Liselotte:

    oh by the way: Any time:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Galway

Henrieke

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13092

Voorgaande reizen:

13 December 2011 - 14 Februari 2012

Backpacken door Australië

02 September 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: